'cause it's easy once you know how it's done

Fredag
Tenta, jobb i ås och sen hann jag med stan en snabbis. 
Skyndade mig hem, skyndade mig ner på stan och kl fem var det dags för afterwork med klassen! :) 
Åt vääääärldens godaste mat, pasta med oxfile & svampsås, så-otroligt-jävla-gott!
Tog nått glas öl till maten, 23 spänn - lätt värt!
Följde med alla till Ellens place och förpeppade inför natten, sen tillbaks på g3. 
Åååh, vad kul jag hade och åååh vad full jag blev!
haha :)
Träffade en skitsnygg norrlänning med världens dialekt, mööööms. 
Ja, sen blev det hemgång för jag skulle ju jobbaaaa på lördagen. 


Lördag
Jobb, sova, jobb, stan.
Hämtade Elin med mamma och vi tre gick på stan, hade med oss Emmy också, mycket trevligt!
Åt pizzabuffé och köpte mobileeeeen!
Sen åkte vi till skopunkten och jag, mamma och Elin köpte likadana skor där.
Hähä, var kul att betala det - "Hej jag vill ha dom här. Och dom här som är precis likadana fast i olika strl."
Höhöhööhöööö.
Sen träffade jag Sussan, Elin, Johanna & Alexndra för att käka middag!
Åt sallad. Elelr åt & åt, kände mig lite bakis-illamående, så det blev mest vatten för mig. 
Men det var så skönt att träffa dom små duvorna igen!
Har alltid så kul med dom :)
Sen kom även Sandra, i tid till bion. 
Vi såg Crazy, stupid love, som var SÅ JÄÄÄÄVLA BRA!
Dog när man fick världens snyggaste kille, skrattade ihjäl mig av allt kul i filmen. 
Se den, se den, se den, se den!
Efter det gick jag hem och satte igång nymobben. Borde kalla den nått, älskar han ju!


Söndag
Jobb, lost, och sen så sov ju Nisse & Elin här också. 
Så vi gick till Daffys och åt maaaaaaaet. 
Det var kult, Martina, Malin och Emmyt var med också. :) 
Lill-familjen tyyyep :) 
Eh, sen så gjorde jag väl inte så mycket innan jag var iväg på bio, igen!
Såg Jag saknar dig med några från klassen. 
Den var väl.. Sådär.
Visst, man grinade för det var så känslosamt, men samtidigt så var skådespelarna så jääävla dåliga!
Så då skrattade man istället, heeee.
Sen tycker jag den var lite smått.. Banal. Dom var 14/15 år och det kändes som att allt skulle bli bra bara hon blev tillsammans med nån. 
Så tycker inte jaaaaaaag.
Men ja. 
Man kanske borde läsa boken, den är säkert skitbra skulle jag tro. 

Ja det var det, det. 
Sen var det måndag.
Och nu är det tisdag.
Visste du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0