och jag kan minnas hur allting var inuti, hur orden skar

Kikar på Dyngkåt och hur helig som helst nu, med Mia skäringer. 
Kul hon!
Och hon sjunger fint å, märkte jag nu. :)
Men får nog pausa snart, måste byta om osv tilldansen. 
Eeeeh, orkar inte egentligen, men man får väl ta i och vara där ändåååååån...



Ville skriva i blögg'n, men nu när jag gjorde hade jag inget att säga.. 
Jajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajaja.

Just det - blev asglad när jag fick reda på att jag inte har nån föreläsning imorgon!
Men då ska jag städa och PLUGGA JÄRNET!
Jag ska läsa allt man ska ha läst  tills nästa föreläsning och försöka fatta också!
Fick en överstrykningspenna av Malin också, så nu ska jag förstöra tjockboken min totalt med en massa massa rosa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0