nananananannanananannananananananna(vi låtsas att det är en låt)

Okay(jag gör det internationellt), I'm not dancing this year!
Så är det,kör bara på fristilen den här terminen, så är det!
omg, trodde aldrig jag skulle skippa dansen helt, ens för ett tag....
Men nu gör jag det, känner det för ekonomin osv... Sjukt tråkigt, men sant..

Annars då, störd kväll :)

Var på sopptorsdag idag!
Haha, har seminarium om några timmar, sket man väl i, elelr!?
Iaf...
Kvällen slutade med iaf att två tvåor som är lite för gamla för mig raggar.
En av dom säger att jag gärna får följa med han hem, jag sa "Min naivitet och mogenhet får diskutera saken"
Hahahahahha lååååååll
Iaf. 
hahah herregud, ajg dör av situationen bara, uuuusch. :) 
Säg inget till dom två, bara... : )heheheheheh


Alltså jag dör bara just nu, men resten av kvällen var bra, no doubt about it!

löve iiiiiiiiiiiit!

Kommentarer
Postat av: malin

bloggat på fyllan strullis? :)

2011-09-16 @ 07:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0