jag vet vad som måste göras, och ändå sitter jag kvar här

Ut igår, det var kul!
Bakis idag, lite halvjobbigt på föreläsning osv.. 
Trött/stressad nu, vill mest bara grina. 



Hur ska jag klara mig utan att ha lilla mamma i samma land i en vecka? 
Älskar henne jaaa!
Eh, ja, hon ska alltså utomlands imorgon och jag ska göra första inlämningen då. (inte för att hon kan hjälpa, men jag vet inte, typ moraliskt stöd innan/efter)
Visst, är i grupp, men kommer typ dra ner hela gruppen eftersom jag typ inte fattar. 
Stackars dom...

Ja. 
Ska göra klart en liten sammanfattning, sen några  mindmaps på tre gubbar.. 
Sen ska jag kolla lost och gråta mig till sömns. 
Närå, men jag ska unna mig att känna mig ledsen när jag kan, såhär på kvällskvisten.
Men inte nu, måste plöggaaaaaaa, öööööööööööööööööööööööööh.



Fan vad konstig jag är ibland, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0