jag hör hur mina vänner ropar; alla synder är förlåtna

Introsittning, tjalalala, introsittning tjalalala.
Närå. 

Men det var kul igår. 
Hade på mig Elins leopardmönstrade långklänning och kände mig jävligt snygg!
Det sänkte ju inte precis självförtroendet när x antal personer sa att jag var fiiiin, tjusig, vacker osvosvosvo. 
Heheheheh. True story!

Eeh, fick middag och umgås med en massa nollor som skulle bli ettor och dricka bärtz.
Mums. 
Det var kul att se killarna klä upp sig också, är inte alltid man ser fina pojkar i kostym :) 
Fast alla klasser var inte lika uppklädda, men jaaaajaaa. 
Min var det :) 
Åh, känner på mig att dom här tre åren som kommer, kommer bli amäjsing :)
Iaf, så stack vi iväg på marité efter ett tag, men jag åkte hem kanske en kvart efter att jag kommit in.
Sjukt ovärt att betala inträde, köpa en öl och sen bara gå. heeee. 
Så kan det gå. 


Fick skjuts hem sen också, sjukt skönt. 
Mmmmmmm. 
Fin kväll. :) 

Och idag kom Jessika på besök en stund efter jobbet mitt. 
Härligt att bara snacka skit och skrattta gott. 
Hon är så himla härlig, Jessika!
Jag är så glad att man alltid kan komma tillbaks till varann trots att det tar typ århundraden mellan varje gång vi ses...!
Synd att jag var lite bakistrött också, kände mig inte alls välkomnande och härlig............
Men man kan ju hoppas att hon tyckte dettttttttttttttttttttttt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeee. 



Imorgon blir det en ny vecka med nya tag. 
Ska börja dansa, plugga mer seriöst och laga mat!
Började lite smått idag med att göra världens bästa köttfärssås. 
Köttfärs, lök, krossade tomater m vitlökssmak, matgrädde, färska champinjoner, majs och rivna morötter. 
Hur bra var jag inte på att göra det, jag som är sämst på att laga mat?
Jag var skitbra, det är svaret!


Huga, vad mycket skit"snack" det blev nu.
Ska kolla på partaj, christine meltzers nya program snart också. 
Skulle egentligen vilja ha nån att kika med, men icke. 
*Låtsas vara cool* - Är man självständig så är man!






Hahahahaha jag orkar inte med mig själv, är så dryyyyyyg nu!
Eeeehehehehe. 
Det var dagens inlägg. 
Pust.

Kommentarer
Postat av: jessi-jane

det var jättetrevligt att komma och hälsa på dig! ditt välkomnande räckte mer än väl för mig, trots att jag fick gå runt som någon läskig typ som kollade in i allas fönster för att försöka hitta ditt fönster, höhö! men tack för idag, kära du! alltid lika fint att se dig när vi väl ses, hihi. PUSS PÅRE!

2011-09-11 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0