hur ska du veta om ingen lärt dig hur?

Idag drog jag mig till typ elva.. 
Galet skönt, men kom inte iväg till skolan förrns typ ett, tänkte vara där 10 egentligen...
Men det gick ju bra ändå, fick ju lite gjort iaf. 
TROOOOOR JAAAAG.

För snaaaart två år sen kände jag såhär för läxor.:

Men inte nu. 
Eller ja, har ju som ingen direkt läxa nu heller. 
Har tentaaaaamen. 
He. 
På fredag. 
He.. He..


Längtar ihjäl mig tills helgen är här, men känner ingen dödsångest inför tentan ändå.
Känns som att vafan, måste ju få minst E! haha
Aim for the grus, and you will get there with hard work!
Eller nått sånt, säger man inte så? 



Öhhhhhh, har inget att blogga om egentligen, men vafan. 
Måste ju ge nånting till folket!
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0