gimme some loving, gimme gimme gimme some löööövin

Oj. 
Känner att bloggen fallerar litegrann. 
He. 
OOOOOOOOOOOOPS.


Idag skäms jag över hur dålig jag har varit, noll självdisciplin. 
Tänker aldrig nånsin berätta för någon hur lite jag gjort idag. 
Hoppas att jag kanske tar tag i nått senare idag, men jsut nu? Nej. 

Eeeeh, tentan gick väl inte precis som jag trott. 
Troooooooor kanskeeeee att jag får godkänt. 
Högre än E får jag nog inte, men jag vill tror att jag fick åtminstone det. 

Den här veckan -> Inlämningsuppgift. 
Har inte börjat, kommer fan inte på vad den ska handla om :( 



Öööööhö. 



Men jag har ju köpt en ny mobil kom jag på!
I helgen! (hade kalasbra helg förresten, kan göra ett nytt inlägg om den och berätta!) 
Jag tog tag i saken och köpte en samsung galaxy s2! En vit! Med rosa skal!
Kääääääääär i den, den är så jävla bra!
Den är så snabb, så lätthanterlig, så underbarrrrrrrrr <3



Eh ja. 
Har inte laddat hem fb-appen än, tror jag kommer fastna i fb då. 
Skippar nog det ett tag till faktiskt. 

Var inne på blöggen med mobilen, och fan vad mycket roligare det är med bilder!
Tråkiga jag med min tråkiga blogg. 
Men den kommer bi bättre, promise! 
Kanske bara inte än på ett tag.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Vilken mysig & fin blogg du har!

Kram

2011-09-29 @ 23:01:25
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0