det är höst, kallt på balkongen och jag längtar till nått annat än det här

(Sitter faktiskt på balkongen nu, och det är ju höst, och lite småkallt! Heeeheee)
(((((((((((((((Tänkte på rubriken, ifall ingen fattar. Lyssnar på Horn!)))))))))))))))


Familjehäng igår var väl kanske fel ordval, men ja. 
Följde med brushan på fäst. :) 
Var på Solo, och det var ju inte riktigt min cup of tea, så att sägaaa...... 
Fast det visste jag ju redan, men ja. 
Kult att träffa brorsan under andra omständigheter.. Haha, töntigt det där lät..

Snart ska jag iväg till optikern, tråkigt vaaaa. Haha
Och efter det ska jag träffa Josefine för första gången på hundra år också! Kul! 
Vi ska fiiiiiika på staaaen. :) 


Faaaan, igår sa mamma att pappa inte kommer hem idag, jävla skit också :( 
Så vi skulle spara kräftorna till nån annan gång.. 
Plus att mamma ska ha begravning typ fyra, så det blir inget täpa förrns senare på dagen. 
Blä, men får ändå träffa alla andra samtidigt, skönt det.
Och mamma, som jag har saknat henne, fast hon bara varit borta en vecka!
Hon kommer ju vara brun som en pepper-cake. 
Mmmm. 


Ska kolla om jag har nått matigt(förmodligen piroger) och äta liteeeee. 
Har fan inte ätit på år och dar, som det känns nu. 
Kanske sant det å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0