oooooh sometimes, I get a good feeling, yeah

Oj, jag blev lite mammig nu när jag sovit i Tandsbyn i två nätter. 
Det är som himla mysigt där i lilla huset på Borrsvängen :) 
Ska nog vara där i helgen som kommer också, kanske på fredag...?
Det vore ju härligt det!

Hur som helst så ska jag duscha snart, äta lite frulle och senare blir det två föreläsningar. 
Känns lite sådär att jag inte orkat kolla upp nån endaste bok inför det här. 
Efterrrrrrrrrr.

Jaaaja. 
Sandö imorgon. 
Känns jävligt jobbigt att kliva upp hur tidigt som helst för att åka buss. 
Men det ska nog bli kul ändå.
Kommer lätt vara fulast av alla där, kommer ha riktiga campingkläder typ. 
Ööööh. 


Sådärja. 
Dagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: malin

morsgris HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-10-10 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0