och om du törstar efter mer, så ses vi där ingen ser

Åååh, lyssnar på Kapten Röd så fort jag får chansen, har jag märkt på senaste tiden!
Fast jag lyssnar väl mer på poddar från morgonpasset, är väl bara när det inte är nått på tvn som jag lyssnar på musik. 
HE. 


Sandö var kul hursom, fick testa lite grejer och ja, lära oss. 
Haha, töntigt det lät. 
Men det var kul, vi fick släcka eld, lära oss hur dom klipper upp bilar och jaa.
Annat. 
Bildz finns på facebook. 


Annars i helgen så var jag ut på lördagen. 
Jag var med några i klassen och vi var på g3. 
Alltså haha, jag råkade bli fullare än tänkt, för huuua vad dåligt jag mådde igår!
Haha, har nog aldrig varit så bakis förut, så djävulskt jobbigt. 
Men så kan det ju gå ibland :) 




Eh. 
Ville bara visa fölk som kollar in bloggen då och då att jag faktiskt lever.
Det där fick vi gö, bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0