jag vägrar att känna mig dum så jag väljer att stänga min mun

Ojdå, ett blogginlägg i veckan, funkar det bra ellerrrrrrrr?
Men förra veckan innehöll inte alldeles för mycket. 
Skulle ju plugga inför hemtentan hela veckan, så jag var väl mest hemma. 
Fast på onsdagen och fredagen var jag uut. 
Heheheee.
På onsdagen skulle jag ta det lugnt, för jag blev så full förra  fredagen. +att jag hade tvättstuga på morgonen efter.
Gick sådär. 
I fredags skulle jag ta det lugnt för att jag blev så full i onsdags. 
Gick sådär. 
Men jag hade ju iaf jävligt kul! :) (Det jag kommer ihåg, heheheheh)


Skickade in hemtentan en halvtimme innan deadline. 
Smart tjeeej. 
Men ja, det gick ju bra det med.
Men den här veckan blir nog kul!
Måndag: Städa+Kanske tvätta, om det finns tid
Tisdag: Föreläsningar, packning osv.
Onsdag: Bussresa till Sandö, ska iväg och göra nånting: Typ lära mig saker. 
Fredag: Åka hem från Sandö. TA DET LUUUUGNT!!!
Lördag: Jobba. TA DET LUUUUUGNT!!!
Söndag: Jobba. TA DET LUUUUGNT!!!

Orkar inte slösa mer pengar nu. 
Enough is enough typ.

Ser ni alla kvitton? Typiskt mig att tappa bort lappen till garderoben.. 
Bild från i onsdags med mysigaste Jenna!
Just, färgade håret i onsdags. He.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0